Uniek

    Uniek
    Ik ben niet zoals de anderen. Ik ben misscien niet mooi,maar ik zou niets aan mezelf willen veranderen! Ik be misschien niet slim,beroemd of top. Maar ik ben UNIEK. En daar ben ik TROTS op.

    Nooit de moed opgeven.

    Nooit de moed opgeven.
    Kun je niet vliegen,loop. Kun je niet lopen,ga. Kun je niet gaan,kruip. Maar blijf nooit stil staan. Nooit dalen,altijd omhoog gaan. Kun je niet lachen,glimlach. Kun je niet glimlachen,wees toch blij. Kun je niet blij zijn,wees tevreden. Maar nooit de moed opgeven. En altijd vooruit gaan.

dinsdag 29 september 2009

Dag vrienden,
Heb het een tijdje druk gehad.
Ben ook enkele weken geleden opgenomen met een longonsteking, een hele week moest ik daar blijven.Dat vond ik niet fijn maar ja ik had geen keus.Bij de revalidatie is het heel leuk en de oefeningen gaan ook vlotjes,ik bouw het heel goed op.We hebben ook een heel fijne en gezellige groep er wordt veel gelachen.Mijn spierkracht is er veel beter door geworden hopen dat dit zo blijft,ik mag dit blijven doen tot aan mijn transplantatie en ook daarna.Volgende week moet ik een paar testen gaan doen,ben benieuwd.Vorige week was ik naar een samenkomst van gatransplanteerden,die mensen deden hun eigen verhaal.Dat was heel intresant om naar die personen te luisteren,na ieder hun verhaal mochten we met ze praten en vragen stellen.Ze vertelden ook de mindergoede ervaringen,en weten jullie het al er is vorige week ook de 500ste longtransplantatie in Leuven uitgevoerd.Goed hè.
Maar nu de winter voor de deur staat zal ik het moeilijker hebben,die lange avonden toch.
Zal iets moeten doen om ze om te krijgen verveel me nu al maar ja.......
Heb ook nog mijn hondje moeten laten inslapen erg vond ik dat,zo kwam ik nog eens buiten .
Zou graag een nieuw hondje willen maar de Proff. wil dat niet voor mijn gezondheid.Dus heb ik weer pech jammer.Ik hou heel veel van dieren daar krijg je zoveel vriendschap van.Ik hoop later misschien.
Zo tot later.

1 reacties:

Alida zei

Wat fijn om weer iets van je te "horen".
Niet allemaal leuke berichten, maar ja zo is het leven jammergenoeg.
Wel fijn dat je zoveel plezier hebt in het revalidatiegroepje. En het levert je dus ook nog extra spierkracht op. Ook je lachspieren neem ik aan.

Ook ik zou graag weer een hondje willen hebben, maar ik ben nu niet instaat om het beestje uit te laten. En Jan is vreselijk allergisch voor poezen dus...

Je verveeld je nogal snel schrijf je. Heb je dan geen enkele hobby? Handwerken of kaarten maken of lezen. Ik noem maar wat.
Ik zit ook op Hyves, en daar kun je ook vele uurtjes op kwijt.

Liefs Alida

Een reactie posten

Over Mij

Mijn foto
Hoi,op 19 september in 2010 heb ik een dubbele longtransplantatie gehad.Het gaat nog steeds iedere dag beter.

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Volgers