Uniek

    Uniek
    Ik ben niet zoals de anderen. Ik ben misscien niet mooi,maar ik zou niets aan mezelf willen veranderen! Ik be misschien niet slim,beroemd of top. Maar ik ben UNIEK. En daar ben ik TROTS op.

    Nooit de moed opgeven.

    Nooit de moed opgeven.
    Kun je niet vliegen,loop. Kun je niet lopen,ga. Kun je niet gaan,kruip. Maar blijf nooit stil staan. Nooit dalen,altijd omhoog gaan. Kun je niet lachen,glimlach. Kun je niet glimlachen,wees toch blij. Kun je niet blij zijn,wees tevreden. Maar nooit de moed opgeven. En altijd vooruit gaan.

woensdag 16 december 2009

hoi,
Ja ik ben nu al een half jaar aan het revalideren,en ik vind het nog altijd leuk.
Volgende week alweer testen doen voor verlenging aan te vragen bwèèèèèè dat doe ik niet zo graag.Mijn toestand blijft stabiel en hoop dat het zo blijft,ik vind het alleen heel erg dat ik veel kilo's bijkom van de medrol.Ook moet ik de 23 ste bij de Proff. komen dan gaan we samen nog eens alles overlopen van de medicatie,omdat ik ook nog eens vochtophoping heb wat heel vervelend is.Het is nu wel echt koud buiten de winter is precies al begonnen,vandaag heeft het hier gesneeuwd mooi heel mooi als je naar buiten kijkt.Het vogelzaad en de mezebollen heb ik ook al buiten opgehangen,dat is geweldig om naar te kijken vooral het roodborstje en vers fruit geef ik ook dat vinden ze heel lekker.Eigenlijk heeft de winter ook zijn charme s'avonds de lichtjes van de kerstboom en vele brandende kaarsjes,heel romantisch want wij doen dan de houtkachel aan zaaaaaaaliiiiig.Een goed glaasje wijn erbij af en toe mag dat wel eens alè denk ik hè.Zo ik denk dat ik nu ga ophouden en zalig in mijn zetelke ga zitten.
Groetjes daaaaaaag.

1 reacties:

Alida zei

Fijn om weer iets van jou hand te mogen lezen.
Je klinkt een stuk positiever dan een paar maanden geleden.
Het leven is soms ook best zwaar natuurlijk.

Pluk de dag en geniet er van!!

Lieve groeten van Alida

Een reactie posten

Over Mij

Mijn foto
Hoi,op 19 september in 2010 heb ik een dubbele longtransplantatie gehad.Het gaat nog steeds iedere dag beter.

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Volgers