Uniek

    Uniek
    Ik ben niet zoals de anderen. Ik ben misscien niet mooi,maar ik zou niets aan mezelf willen veranderen! Ik be misschien niet slim,beroemd of top. Maar ik ben UNIEK. En daar ben ik TROTS op.

    Nooit de moed opgeven.

    Nooit de moed opgeven.
    Kun je niet vliegen,loop. Kun je niet lopen,ga. Kun je niet gaan,kruip. Maar blijf nooit stil staan. Nooit dalen,altijd omhoog gaan. Kun je niet lachen,glimlach. Kun je niet glimlachen,wees toch blij. Kun je niet blij zijn,wees tevreden. Maar nooit de moed opgeven. En altijd vooruit gaan.

donderdag 21 mei 2009

Het begon allemaal 1jaar geleden met een gewone verkoudheid ging naar de dokter , heb toen zware medicijnen moeten nemen en een afspraak maken bij de longarts. Enkele weken later kon ik al bij Dr Verbuist op consultatie, die nam ook mijn bloedgassen en waren niet goed. Dr Verbuist nam de telefoon voor een scan onderzoek , kon onmiddelijk gaan dit was voor mij zo een wirwar en kreeg het benauwd. 2 weken later had ik terug een afspraak , de diagnose was niet goed en stelde longemfyseem en DIP aandoening.Maar voor zeker te zijn moest ik een biopsie ondergaan wat heb ik daar veel pijn van gehad.14 dagen in het ziekenhuis vieze medicatie en zuurstof dit werd thuis zo verder gedaan. Na 1 maand was ik goed hersteld kon weer fijn gaan werken hoera eindelijk werken (ben een bezige bij) . Het leven verliep weer normaal en voelde me goed was wel dikker geworden van de medicatie maar ja.


0 reacties:

Een reactie posten

Over Mij

Mijn foto
Hoi,op 19 september in 2010 heb ik een dubbele longtransplantatie gehad.Het gaat nog steeds iedere dag beter.

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Volgers