Uniek

    Uniek
    Ik ben niet zoals de anderen. Ik ben misscien niet mooi,maar ik zou niets aan mezelf willen veranderen! Ik be misschien niet slim,beroemd of top. Maar ik ben UNIEK. En daar ben ik TROTS op.

    Nooit de moed opgeven.

    Nooit de moed opgeven.
    Kun je niet vliegen,loop. Kun je niet lopen,ga. Kun je niet gaan,kruip. Maar blijf nooit stil staan. Nooit dalen,altijd omhoog gaan. Kun je niet lachen,glimlach. Kun je niet glimlachen,wees toch blij. Kun je niet blij zijn,wees tevreden. Maar nooit de moed opgeven. En altijd vooruit gaan.

woensdag 27 mei 2009

Hoi, ik had weer zin om iets te schrijven ben wel wat moe omdat ik de laatste tijd heel slecht slaap. Ben ook altijd aan het prakkezeren je staat er mee op en je gaat er mee slapen, voel me er niet goed van maar ja we hopen altijd.....Kreeg weer telefoon van Leuven voor een onderzoek van de kransslagader,daar gaan we weer met veel tegenzin en dacht wat nu weer.Dit is echt een heel maar ook een heel vervelend onderzoek, dat doen ze via de lies en plaatselijke verdoving.Daar voel je eigenlijk niks van wel meekijken kon je,maar opeens voelde ik mij niet goed kreeg het erg benauwd pijn in mijn bovenarmen en een heel raar gevoel in mijn keel. Blijf maar heel rustig zei de dokter we gaan je een spuitje geven dan gaat ge u beter voelen, telde nog geen 10 en voelde me beter.Nog heel even mevr.dan is het gedaan u had een hartaanval gekregen,door een vernauwing en een klontertje bloed, u gaat tot morgen naar intensive. Het was me allemaal teveel,de verpleegster kwam mij halen en verwittigde mijn man. Eindelijk wat rust op mijn kamer en mag niet met mijn linkerbeen bewegen.Daar is mijn lieve man en begon heel erg te huilen wat scheelt er mijn schat,kreeg het niet gezegd zo huilde ik was het dan zo erg zij mijn man.Toen de dokter binnen kwam vertelde die alles, mijn schat was erg verschoten en was blij dat alles weer goed komt. 3 dagen erna mocht ik naarhuis en nu maar wachten op mijn transplantatie.

0 reacties:

Een reactie posten

Over Mij

Mijn foto
Hoi,op 19 september in 2010 heb ik een dubbele longtransplantatie gehad.Het gaat nog steeds iedere dag beter.

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn kleinkind 'Muffin'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn tweede kleinkind 'Trigger'

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Mijn dochter en ikke,de bloemetjes buiten gooien :)

Volgers